مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 14:052023-12-10ورزشي

تورگردانی غیرمجاز باید جرم انگاری شود


رییس انجمن راهنمایان گردشگری استان کرمانشاه راه مقابله با تورگردانی غیرمجاز در کرمانشاه را جرم انگاری آن و برخورد دستگاه قضایی عنوان کرد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس انجمن راهنمایان گردشگری استان کرمانشاه راه مقابله با تورگردانی غیرمجاز در کرمانشاه را جرم انگاری آن و برخورد دستگاه قضایی عنوان کرد.

احسان امیری، امروز (19 آذر) در نشست بررسی فعالیت تورهای گردشگری غیرمجاز در کرمانشاه، باتاکید بر لزوم برخورد با این دسته از تورهای گردشگری، اظهار کرد: متاسفانه در حال حاضر بسیاری از مشاغل همچون صنف آرایشگرها، خدمات مجالس، سالن های ورزشی و.

بدون اینکه حرفه آنها ربطی به تورگردانی داشته باشد، تورهای گردشگری برگزار می کنند.

وی افزود: برای نمونه بسیاری از همین مشاغل از هم اکنون برای برگزاری تورهای شب یلدا در فضای مجازی در حال تبلیغ هستند که باید با آنها برخورد شود.

رییس انجمن راهنمایان گردشگری کرمانشاه درخصوص راهکارهای مقابله با این تورهای گردشگری غیرمجاز گفت: در گام اول باید از تجربه سایر استانها که در این زمینه فعالیت هایی را انجام داده اند استفاده کرد و آنها را کامل رصد و شناسایی کنیم.

وی ادامه داد: متاسفانه گاها برخی از دفاتری که مجوز دارند هم تورهای خود را به این تورگردان های غیرمجاز می فروشند، بدون اینکه کوچکترین نظارتی رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تورگردانی غیرمجاز باید جرم انگاری شود

تورگردانی غیرمجاز باید جرم انگاری شود