مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 09:552023-11-22حوادث

نبود بالگرد و جان هایی که در مناطق کوهستانی کهگیلویه و بویراحمد از دست می رود


رییس اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد گفت: تلاش برای اعزام بالگرد از استانهای همجوار بی نتیجه ماند و بیمار کهگیلویه و بویراحمدی جان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، 26 تیرماه سال جاری بود که بالگرد اورژانس 115 کهگیلویه وبویراحمد حین ماموریت سقوط کرد و گرچه خوشبختانه هیچ گونه خسارت جانی به همراه نداشت اما موجب شد که بالگرد به طور کامل از بین برود.

با از دست رفتن بالگرد اورژانس 115، جان های زیادی به دلیل نبود بالگرد از دست رفت و این بار خانمی در شهرستان دور افتاده بهمیی قربانی نبود امکانات در کهگیلویه و بویراحمد شد.

محسن امین نیکویی در همین خصوص گفت: ساعت 12:34 دقیقه حادثه ای مبنی بر آسیب پای خانمی جوان در کوه های ماغر از توابع شهرستان بهمیی به مرکز پیام کهگیلویه اعلام شد که بلافاصله پایگاه اورژانس 115 ماغر به محل حادثه اعزام شد.

رییس اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد افزود: به علت صعب العبور بودن منطقه دو نفر از نیروهای اورژانس 115 مقیم شهرستان بهمیی که در خارج از شیفت کاری بودند با به همراه داشتن امکانات و وسایل مورد نیاز اولیه به همراه پرسنل هلال احمر به سمت مصدوم اعزام شدند و پس از رسیدن و اقدامات درمانی اولیه مصدوم را به سمت بیمارستان منتقل کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود بالگرد و جان هایی که در مناطق کوهستانی کهگیلویه و بویراحمد از دست می رود

نبود بالگرد و جان هایی که در مناطق کوهستانی کهگیلویه و بویراحمد از دست می رود