مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 19:002023-12-04اقتصادي

577 طرح فناورانه در یازدهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی


مدیرعامل سازمان عامل استقرار و توسعه منطقه ویژه ربع رشیدی از حضور 577 طرح فناورانه در یازدهمین نمایشگاه رینوتکس تبریز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، رضا کریملو، مدیرعامل سازمان عامل استقرار و توسعه منطقه ویژه ربع رشیدی امروز در نشست خبری یازدهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی اظهار کرد: امسال یازدهمین دوره از نمایشگاه رینوتکس همزمان با اولین دوره نمایشگاه رینوتکس و جایزه ملی فناوری ایران برگزار می شود.

وی با بیان اینکه 14 تا 17 آذرماه نمایشگاه رینوتکس برگزار خواهد شد، گفت: در طرح های واصله تعداد ثبت نام 791 طرح، ثبت نام شده است که 20 درصد آن خارج از استان است.

  مدیرعامل سازمان عامل استقرار و توسعه منطقه ویژه ربع رشیدی افزود: 577 طرح فناورانه ثبت نام شده است؛ در جشنواره ربع رشیدی نیز 110 طرح به دبیرخانه ارسال شده است که داوری آنها نیز به اتمام رسیده و 16 طرح منتخب انتخاب شده است.

  وی ابراز کرد: دو طرح از ترکیه آمده است و به علت برخی مشکلات هزینه ای در کشورهای ارمنستان، قزاقستان و پاکستان امکان حضور برای این کشورها مهیا نشد.

  کریملو به بخش نمایشگاه رینوتکس در قسمت دانش آموزی اشاره کرد و گفت: هفت هزار و 150 طرح از سوی دانش آموزان ثبت نام شده است که یک آمار چشمگیر می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

577 طرح فناورانه در یازدهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی

577 طرح فناورانه در یازدهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی