مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 18:152023-12-09اقتصادي

10 درصد مبتلایان به اوتیسم کشور در خوزستان هستند/ تعداد معلولان خوزستان بالاست


مدیرکل بهزیستی خوزستان بیان اینکه جامعه آماری معلولان خوزستان بسیار بالا است، گفت: هزینه هایی که بهزیستی به این افراد پرداخت می کند، محدود است و نیاز است که شرکت ها، - ایسنا/خوزستان مدیرکل بهزیستی خوزستان بیان اینکه جامعه آماری معلولان خوزستان بسیار بالا است، گفت: هزینه هایی که بهزیستی به این افراد پرداخت می کند، محدود است و نیاز است که شرکت ها، سایر ادارات و خیرین هم کمک کنند تا با مشارکت یکدیگر مشکلات معلولان را رفع کنیم.

مهران کریمیان در نشست نخبگان معلول با استاندار خوزستان که امروز (18 آذرماه) برگزار شد، اظهار کرد: اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان، مناسب سازی محیط شهرها و ادارت، ایجاد مسکن، اشتغال و مسائل فرهنگی برخی مطالبات معلولان بوده است و امیدواریم پیگیری ها برای رفع مشکلات انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه 10 درصد مبتلایان به اوتیسم کشور در خوزستان هستند، افزود: بالغ بر 100 هزار معلول در بهزیستی خوزستان پرونده دارند که 80 هزار نفر از این تعداد مستمری بگیر و دیگر افراد شاغل هستند یا شرایط مستمری را ندارند.

این اداره کل خدمات مختلفی از جمله هزینه معیشت و مستمری ماهیانه، کمک های جانبی مانند ویلچر، عصا، هزینه مسکن، اشتغال، درمان و تحصیل را به این افراد ارائه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 درصد مبتلایان به اوتیسم کشور در خوزستان هستند/ تعداد معلولان خوزستان بالاست

10 درصد مبتلایان به اوتیسم کشور در خوزستان هستند/ تعداد معلولان خوزستان بالاست