مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 12:252023-12-03سياسي

جلال زاده: حماسه تاریخی جبهه مقاومت آغازی بر پایان رژیم صهیونیستی است


رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: شریک جنایت رژیم صهیونیستی، آمریکا بوده و نشان داده که نظم موجود جهانی غاصبانه، - رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: شریک جنایت رژیم صهیونیستی، آمریکا بوده و نشان داده که نظم موجود جهانی غاصبانه، غیرانسانی و از بین رفتنی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وحید جلال زاده در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز ( یکشنبه) مجلس، بیان کرد: حماسه تاریخی و سرنوشت ساز جبهه مقاومت به جلوداری حماس و جبهه مقاومت علیه رژیم جعلی صهیونیستی آغازی بر پایان این رژیم جلاد و کودک کش خواهد شد.

شریک این جنایت آمریکا بوده و نشان داده که نظم موجود جهانی غاصبانه، غیرانسانی و از بین رفتنی است.

وی در ادامه اظهار کرد: شهادت پناه تقی زاده را که از پاسداران غیور و سبزپوش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود به مردم شهیدپرور آذربایجان تبریک و تسلیت عرض می کنم و همچنین از اقدامات دیپلماتیک رییس جمهور که درک درستی از فضای بین المللی و آرمان فلسطین دارد تقدیر می کنم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کوتاهی وزارت راه و شهرسازی در تکمیل آزادراه ارومیه به تبریز که تنها آزادراه استان آذربایجان غربی است دل مردم آذربایجان را آزرده کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلال زاده: حماسه تاریخی جبهه مقاومت آغازی بر پایان رژیم صهیونیستی است

جلال زاده: حماسه تاریخی جبهه مقاومت آغازی بر پایان رژیم صهیونیستی است