مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 19:052023-11-23سياسي

هم افزایی نهاد کتابخانه ها و بهزیستی استان در جهت ترویج فرهنگ کتاب خوانی


در راستای توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی، امروز پنجشنبه 2 آذرماه تفاهم نامه همکاری بین اداره کل کتابخانه های عمومی و اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه به امضا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه؛ با عنایت به لزوم توسعه و اعتلای بیش ازپیش گسترش فرهنگ مطالعه، تفاهم نامه همکاری مابین نهاد کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه و اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه روز پنجشنبه 2 آذرماه در دفتر مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه به امضا رسید.

محمدامین بهرامی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه ضمن تأکید بر ایجاد فضای مناسب برای افراد کم توان در جهت افزایش روی آوری به کتاب و کتاب خوانی اظهار کرد: بخش هایی از جامعه هدف کتابخانه های عمومی و مخاطبین اداره بهزیستی مشترک است و ما می توانیم با ایجاد فضای مناسب و اجرای برنامه های متنوع مشترک مخاطبین و افکار عمومی را به سمت علاقه مندی به کتاب خوانی و توسعه فرهنگ عمومی استفاده از منابع مکتوب سوق دهیم.

وی افزود: در کتابخانه عمومی علامه طباطبایی شهرستان کرمانشاه بخش نابینایان ویژه بزرگ سالان راداریم که این بخش نیازمند توجه بیشتری از طرف خیرین و سازمان هست، همچنین بخش کودکان و نوجوانان اعضای نابینای کتابخانه ها در کتابخانه خاتم الانبیاء کرمانشاه هست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم افزایی نهاد کتابخانه ها و بهزیستی استان در جهت ترویج فرهنگ کتاب خوانی

هم افزایی نهاد کتابخانه ها و بهزیستی استان در جهت ترویج فرهنگ کتاب خوانی