مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 10:502023-11-26پزشكي

آشنایی با سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی


انجمن علمی دانشجویی بیوکن دانشگاه علوم پزشکی تهران، با همکاری آزمایشگاه تحقیقاتی ژنیران، سمینار «آشنایی با سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی» را برگزار می کند.

- انجمن علمی دانشجویی بیوکن دانشگاه علوم پزشکی تهران، با همکاری آزمایشگاه تحقیقاتی ژنیران، سمینار آشنایی با سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این سمینار یکشنبه 5 آذر ماه، ساعت 15 الی 17 ، به صورت حضوری در مرکز پژوهش های علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران، برگزار می شود.

آشنایی با انواع و خواستگاه های سلول های بنیادی ، سلول های بنیادی سرطانی ، مهندسی بافت به روش کایمر ، تکنولوژی سلول های بنیادی پرتوان القایی و آینده مهندسی بافت از جمله موضوعات و سرفصل هایی هستند که در این برنامه به آن ها پرداخته خواهد شد.

علاقه مندان می توانند برای ثبت نام رویداد از طریق لینک https://rooydadestan.

ir/?p=140106 اقدام کنند.

سلول بنیادی، مادر تمام سلول ها است و توانایی تبدیل به تمام سلول های بدن را دارد.

این سلول ها توانایی خود نوسازی (Self Renewing) و تمایز (Differentiating) به انواع سلول ها از جمله سلول های خونی، قلبی، عصبی و غضروفی را دارند.

هم چنین در بازسازی و ترمیم بافت های مختلف بدن بدنبال آسیب و جراحت موثر بوده و می توانند به درون بافت های آسیب دیده ای که بخش عمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی با سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی

آشنایی با سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی