مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 23:102023-12-11سياسي

بررسی کلیات لایحه بودجه 1403 در جلسه علنی مجلس، فردا


کوچکی نژاد عضو هیئت رییسه کمیسیون تلفیق درباره مفاد لایحه بودجه 1403 گفت: متاسفانه لایحه دولت ایرادات بسیار زیادی دارد و تصویب آن در کمیسیون تلفیق نیز با کلی اما و اگر همراه بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ عضو هیئت رییسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1403 گفت: با توجه به ایراداتی که در لایحه بودجه سال آینده وجود دارد، به نظر نمی رسد که کلیات لایحه به این راحتی در صحن رای بیاورد.

جبار کوچکی نژاد عضو هیئت رییسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1403 کل کشور در گفت وگو با تسنیم، با اشاره به تصویب کلیات لایحه بودجه در جلسه عصر امروز کمیسیون متبوعش گفت: بر اساس آیین نامه داخلی مجلس، کلیات لایحه بودجه پس از تصویب در کمیسیون تلفیق، باید در صحن مجلس به رای گذاشته شود.

وی افزود: طبق آیین نامه داخلی مجلس در جلسه علنی فردای مجلس، موافقان و مخالفان لایحه پیشنهادی دولت پس از ارائه گزارش کمیسیون تلفیق، هریک 10 دقیقه فرصت دارند تا نقطه نظرات خود را بیان کنند.

پس از آن رای گیری درباره کلیت لایحه بودجه انجام می شود.

در صورتی که لایحه پیشنهادی دولت در صحن رد شود، طبق قانون دولت موظف است ماده واحده لایحه بودجه را ظرف 7 روز به مجلس تقدیم کند.

عضو هیئت رییسه کمیسیون تلفیق ادامه داد: در این مرحله، کمیسیون تلفیق 2 روز فرصت دارد تا لایحه اصلاح شده را بررسی و به هیئت رییسه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی کلیات لایحه بودجه 1403 در جلسه علنی مجلس، فردا

بررسی کلیات لایحه بودجه 1403 در جلسه علنی مجلس، فردا