مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 11:462023-12-17سياسي

آل هاشم: ملت ایران در برابر تهدیدات، آماده دفاع از ارزش های دینی و ملی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، آیت الله سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز صبح امروز در آیین تشییع شهدای گمنام در میدان شهدای تبریز ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا(س)  اظهار کرد: هویت ملت ها، بر پایه ارزش ها، تاریخ و تجربیات آنان شکل می گیرد و در ایران، شهدای گمنام دوران دفاع مقدس، به عنوان نمادی از هویت و شجاعت ملت، جایگاهی بسیار مهم و حیاتی دارند.

وی افزود: شهدا با اهدا کردن جان خود در دوران دفاع مقدس نه تنها دفاع از مرزها و مردم ایران را به عهده گرفتند، بلکه شهدای گمنام، نمادی از شجاعت، ایمان و پایبندی به ارزش های ملی ایران هستند.

امام جمعه تبریز تصریح کرد: شهدا با برتری در میدان جنگ، جان خود را در راه دفاع از وطن و اسلام و کشور اسلامی فدا کردند، این شهدا با اراده قوی، در برابر دشمنان مقاومت کردند و با دفاع از ارزش های دینی و ملی، نشان دادند که هویت ملت ایران بر پایه ایثار، شهادت، استقلال، آزادی، عدالت و مقاومت استوار است.

وی خاطرنشان کرد: شهدای گمنام با اهدا کردن جان خود، به ملت ایران یادآوری می کنند که استقلال و آزادی وطن در زمره ارزشمندترین اصولی است که ملت ایران بر آن پایه گذاری کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آل هاشم: ملت ایران در برابر تهدیدات، آماده دفاع از ارزش های دینی و ملی است

آل هاشم: ملت ایران در برابر تهدیدات، آماده دفاع از ارزش های دینی و ملی است