مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 18:552023-12-19فرهنگي

چرا رزاق کریمی مستند احمد خمینی را ساخت؟


مستند «احمد» برای حوزه علمیه و افراد سن و سال دار نیست، اتفاقا برای جوانانی ساخته شده است که من وقتی از آنها پرسیدم سید احمد خمینی را می شناسید؟! او را نمی شناختند و کنجکاوی برای من شد که این فیلم را بسازم تا بدانم احمد خمینی قبل .

- مصطفی رزاق کریمی گفت: مستند احمد برای حوزه علمیه و افراد سن و سال دار نیست، اتفاقا برای جوانانی ساخته شده است که من وقتی از آنها پرسیدم سید احمد خمینی را می شناسید؟! او را نمی شناختند و کنجکاوی برای من شد که این فیلم را بسازم تا بدانم احمد خمینی قبل و بعد از انقلاب چه کسی است؟! و رابطه مرید و مرادی  اش چگونه با امام خمینی (ه) شکل می گیرد.

این فیلم ساز که با فیلم احمد روایتی از احمد خمینی در جشنواره سینما حقیقت حضور دارد به ایسنا گفت: 5 سال قبل که فیلم بانو قدس (درباره همسر امام خمینی (ره)) را کار می کردم، احساس کردم کسی درباره احمد خمینی حرفی نمی زند و این حس کنجکاوی باعث شد که بیشتر تحقیق و ممارست کنم، بیش از یک سال و 8 ماه تحقیقات میدانی و کتابخانه ای داشتم و دوست داشتم ابتدا حاج احمد آقا را بشناسم و بعد تصمیم بگیرم که درباره او کار کنم یا نه؟! وی یادآور شد: اواخر تحقیق و پژوهش بودم که احساس کردم، سوژه پرچالش و جذابی برای خودم است بنابراین تصمیم گرفتم که مستند احمد را بسازم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا رزاق کریمی مستند احمد خمینی را ساخت؟

چرا رزاق کریمی مستند احمد خمینی را ساخت؟