مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 11:352023-12-19سياسي

تنش آبی شهرستان بستان آباد را تهدید می کند


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بستان آباد گفت: منابع آبی کشور جزو انفال و اموال عمومی محسوب می شود و تنش آبی شهرستان بستان آباد را تهدید می کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بستان آباد، حجت الاسلام و المسلمین حسین متقی نیا دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بستان آباد صبح امروز در دوره توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه ( تکام ) دهیاران بخش مرکزی اظهار کرد: اگر در کار صداقت و اخلاص باشد کسب رضایت الهی محقق و کارها ماندگار و برکت پیدا می کند.

وی افرود: مردمی بودن و انقلابی عمل کردن باعث پیشرفت در کارها و اجرای مطلوب آن به نفع مردم می شود و نباید دهیاران در کارها و اقدامات با رویکرد سلیقه ای و قبیله ای به موضوعات نگاه کنند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بستان آباد دهیاران را  سرپنجه های حکمرانی در کشور و  آغازگر انتقال صدای مردم به حاکمیت دانست و گفت: اگر ما بتوانیم در سطح دهیاری ها درست عمل کنیم اثر خدمت رسانی به آحاد جامعه روستایی ملموس تر خواهد شد بر همین اساس ما نیز همراه دولت و دهیاری ها یاری گر پیشبرد اهداف نظام مقدس اسلامی در پروژه ها، مسائل فرهنگی و اجتماعی شهرستان هستیم.

وی با اشاره به نقش مهم دهیاران در روستاها گفت: دهیاران در روستاها نقش کلیدی را در جهت دهی به افکار و هدایت منطقه خود در راستای مبانی انقلاب دارند پس با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنش آبی شهرستان بستان آباد را تهدید می کند

تنش آبی شهرستان بستان آباد را تهدید می کند