مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 13:202023-11-23اجتماعي

آموزش و پرورش به دنبال وارد کردن هوش مصنوعی به کتاب های درسی


با سرعتی که هوش مصنوعی و رباتیک در دنیا گرفته است و توسعه پیدا کرده است، دولتمردان نیز ناگذیر هستند که چه در بخش آموزش و پرورش در مدارس و چه در بخش آموزش عالی در دانشگاه ها به طور جدی به این موضوع بپردازند و گویا این موضوع در دستور کار .

- سمندری در ادامه گفت: با سرعتی که هوش مصنوعی و رباتیک در دنیا گرفته است و توسعه پیدا کرده است، دولتمردان نیز ناگذیر هستند که چه در بخش آموزش و پرورش در مدارس و چه در بخش آموزش عالی در دانشگاه ها به طور جدی به این موضوع بپردازند و گویا این موضوع در دستور کار مسئولین قرار گرفته است اما نیاز به فراهم کردن زیرساخت ها و تامین مالی دارد.

در حاشیه دهمین دوره از مسابقات باتیک و هوش مصنوعی فیراکاپ آزاد ایران، نائب رییس کمیته ملی ایران، از نقش بسزا هوش مصنوعی در روند توسعه ای کشور صحبت کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرآنلاین، سید صابر سمندری، نائب رییس کمیته ملی ایران، در حاشیه برگزاری دهمین دوره از مسابقات رباتیک و هوش مصنوعی فیراکاپ آزاد ایران، در گفت و گو با خبرآنلاین در خصوص اهمیت هوش مصنوعی در دنیای امروز، گفت: در دنیا رباتیک و هوش مصنوعی به عنوان رشته ای دانشگاهی تعریف شده است اما در ایران دانشگاهی وجود ندارد که رشته ای خاص و گرایشی خاص به عنوان رباتیک و هوش مصنوعی را تدریس کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش به دنبال وارد کردن هوش مصنوعی به کتاب های درسی

آموزش و پرورش به دنبال وارد کردن هوش مصنوعی به کتاب های درسی