مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 22:352023-12-18بين الملل

اردوغان: تلاش های دیپلماتیک برای برقراری آتش بس در غزه جریان دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری آناتولی، رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه امروز دوشنبه طی سخنانی در نشست مشترک خبری با ویکتور اوربان، - رییس جمهور ترکیه امروز در نشست مشترک خبری با نخست وزیر مجارستان گفت: تلاش های دیپلماتیک برای برقراری آتش بس در غزه جریان دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری آناتولی، رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه امروز دوشنبه طی سخنانی در نشست مشترک خبری با ویکتور اوربان، نخست وزیر مجارستان در بوداپست، پایتخت این کشور گفت: با بیانیه سیاسی مشترکی که با اوربان امضا کردیم، روابط خود را از سطح شراکت راهبردی به سطح شراکت راهبردی تقویت شده ارتقا دادیم.

رییس جمهور ترکیه اضافه کرد: در دیدارمان (با اوربان) در مورد مسائل جاری از جمله روابط ترکیه و اتحادیه اروپا، تحولات اوکراین و غزه گفتگو کردیم.

رجب طیب اردوغان یادآور شد: حجم تجارت ما با مجارستان طی 11 ماه سال جاری (میلادی) از حجم سال گذشته پیشی گرفته و به 4 میلیارد دلار رسیده است.

اردوغان تاکید کرد: ما از روز اول تلاش های دیپلماتیک گسترده ای را برای برقراری آتش بس فوری در غزه و جلوگیری از افزایش درگیری ها انجام داده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوغان: تلاش های دیپلماتیک برای برقراری آتش بس در غزه جریان دارد

اردوغان: تلاش های دیپلماتیک برای برقراری آتش بس در غزه جریان دارد