مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 10:502023-12-05سياسي

دانشجویان و میدانی به نام «دفاع از ارزش ها»


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان گفت: دانشجویان باید امروز نسبت به مسائلی که در جامعه رخ می دهد، آگاه باشند و از آرمان ها و ارزش های مذهبی و فرهنگی خود دفاع کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سردار عباس مطهری، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان صبح امروز در یادواره شهید گمنام دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان که هم زمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) سمنان با حضور دانشجویان برگزار شد، اظهار کرد: شهادت یک مرگ تاجرانه و معامله ازلی و ابدی است که در این راه بزرگ خدای تعالی مشتری شده و جان ها را در قبال فیض عظیم خریداری می کند.

وی تصریح کرد: شهدا موفق ترین تجار عالم هستند که حیات دنیوی را با ثروت عظیم ابدی عوض می کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان گفت: عزت و افتخار کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مدیون و مرهون خون شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان سرافراز هستیم و شهدا، جان و عمرشان را به بهترین قیمت با خدا معامله کردند.

مطهری ادامه داد: استکبارستیزی و ولایت مداری از ویژگی های بارز شهیدان است و باید در دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب و نظام اسلامی با الگوگیری از این ویژگی ها در حفظ ارزش های اسلامی کوشا باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان و میدانی به نام «دفاع از ارزش ها»

دانشجویان و میدانی به نام «دفاع از ارزش ها»