مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 21:002023-12-05سياسي

انتخاب اعضای جدید شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه جلسه 891 شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار کرد: - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی از انتخاب اعضای جدید شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه جلسه 891 شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار کرد: در این جلسه بحث های مختلفی مطرح شد، یکی از موضوعاتی که در میان اعضاء مورد بحث قرار گرفت؛ این موضوع بود که افراد نخبه دوتابعیتی که ظرفیت خوبی برای هیئت علمی شدن در دانشگاه را دارند، امکان جذب برایشان فراهم شود و با توجه به منع قانونی مجلس، مقرر شد شورای عالی انقلاب فرهنگی بسته پیشنهادی در این خصوص را تنظیم کند و این بسته به صورت لایحه از سوی دولت به مجلس ارائه شود.

وی افزود: موضوع دیگر جلسه امروز بحث درباره خانه گفتگوی آزاد بود، بر مبنای بررسی های صورت گرفته مقرر شد که در جلسه آینده شرایط و رییس این خانه مشخص شود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنین از انتخاب اعضای حقیقی شورای فرهنگی اجتماعی خانواده و زنان خبر داد و گفت: 5 نفر برای عضویت در این شورا انتخاب شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب اعضای جدید شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده

انتخاب اعضای جدید شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده