مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 01:452023-12-02فناوري

با کمک همکار ایرانی ایلان ماسک کنترل رؤیای تان را در دست بگیرید!


یک استارت آپ آمریکایی ادعا کرد با کمک گرفتن از یک طراح ایرانی به نام افشین مِهین، رویای کار در خواب را به واقعیت تبدیل کرده و دستگاهی ساخته است که می تواند به کاربران کمک کند تا در رویاهای خود به خلق و کشف بپردازند.

- با کمک همکار ایرانی ایلان ماسک کنترل رؤیای تان را در دست بگیرید! یک استارت آپ آمریکایی ادعا کرد با کمک گرفتن از یک طراح ایرانی به نام افشین مِهین، رویای کار در خواب را به واقعیت تبدیل کرده و دستگاهی ساخته است که می تواند به کاربران کمک کند تا در رویاهای خود به خلق و کشف بپردازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، تصور کنید از ساعات خواب خود برای کار بر روی پروژه های خود استفاده کنید، برای ارائه های خود آماده شوید یا مهارت های خود را تقویت کنید.

اگر چنین چیزی در دسترس باشد خیلی خوب خواهد بود، اینطور نیست؟ اکنون یک استارت آپ جدید به نام پرافتیک(Prophetic) ادعا کرده که دستگاهی را توسعه داده است که به افراد کمک می کند رویاهای خود را به نفع خود کنترل و از آنها استفاده کنند.

شرکت پرافتیک که در ماه مارس سال جاری تاسیس شد، یک سربند به نام هالو(Halo) ساخته است که می تواند حالت خواب یا رویای شفاف(lucid dream) را القا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با کمک همکار ایرانی ایلان ماسک کنترل رؤیای تان را در دست بگیرید!

با کمک همکار ایرانی ایلان ماسک کنترل رؤیای تان را در دست بگیرید!