مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 11:102023-12-13سياسي

انرژی اتمی ایران برای مشکلات کشور راه حل ارائه می دهد


انرژی اتمی در مرز علم و فناوری حرکت می کند ولی دشمنان در حوزه انرژی هسته ای شروع به تحریم و شایعه سازی کردند، امروز انرژی اتمی ایران به جایگاهی رسیده که برای مشکلات کشور راه حل ارائه می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمد اسلامی، رییس سازمان انرژی اتمی صبح امروز در آیین رونمایی از لیزر فیبری بومی سازی شده در فولاد مبارکه اصفهان اظهار داشت: فناوری ها را در خدمت کشور و مردم قرار می دهیم و کار دانش مهمی، طراحی و ساخته شده و از این طریق ظرفیتی ایجاد شده که قابلیت صادرات هم دارد.

وی با بیان اینکه خودباوری یکی از ظرفیت های اساسی برای پیشرفت علم و توانایی است، افزود: لیزر فیبری یک نوآوری است که در همه رشته ها و صنایع کاربرد دارد.

اسلامی با بیان اینکه قطعات دقیق و کاربردی را نه به ایران می فروشند و نه تعمیر و نگهداری می کنند، گفت: کاری که انرژی اتمی انجام داده، یک دهم قیمت خارجی این محصول است.

معاون رییس جمهور با بیان اینکه وظیفه ما قدرسازی و قدرت سازی برای کشور است، خاطرنشان کرد: انرژی اتمی در مرز علم و فناوری حرکت می کند، ولی دشمنان در حوزه انرژی هسته ای شروع به تحریم و شایعه سازی کردند، امروز انرژی اتمی ایران به جایگاهی رسیده است که برای مشکلات کشور راه حل ارائه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انرژی اتمی ایران برای مشکلات کشور راه حل ارائه می دهد

انرژی اتمی ایران برای مشکلات کشور راه حل ارائه می دهد