مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 14:402023-12-04سياسي

استعلام برخط اموال بدهکاران و بازداشت آنی املاک عملیاتی شد


سرویس استعلام برخط اموال بدهکاران پرونده های اجرای اسناد رسمی و بازداشت آنی املاک دارای شماره دفتر الکترونیک عملیاتی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از قوه قضاییه، سید ستار هاشمی معاون توسعه فناوری و خدمات الکترونیک ثبتی اظهار کرد: استعلام برخط اموال بدهکاران (مدیونین) پرونده های اجرای اسناد رسمی و بازداشت آنی املاک دارای شماره دفتر الکترونیک در اجرای تکالیف سند تحول قضایی و با هدف گسترش ارائه خدمات الکترونیک و هوشمند سازی سامانه ها در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور عملیاتی شد.

وی افزود: این اقدام بعد از اجرای آزمایشی موفق در واحد اجرای اسناد رسمی ادارات ثبت شهریار، پردیس و دماوند در استان تهران با انجام بازداشت آنی 4 هزار و 108 ملک و به تبع آن حذف همین تعداد مکاتبه با احتساب حداقل زمان میانگین ثبت و ارسال مکاتبه به مدت 15 دقیقه و صرفه جویی یک هزار و 4 نفر ساعت کاری، به صورت کشوری نسخه گذاری شد و هم اکنون در سراسر کشور اجرایی شده است.

ارتقاء نظم حقوقی و قضایی، کاهش ریسک فرار از پرداخت دین بدهکاران (مدیونین) پرونده ها به دلیل ثبت دیر هنگام بازداشت از دوایر اجرای اسناد رسمی، کاهش مکاتبات انجام گرفته و تشریفات اداری جهت انجام عملیات بازداشت از مراجع درخواست کننده دوایر اجرا به واحد های ثبتی، جلوگیری از اطاله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعلام برخط اموال بدهکاران و بازداشت آنی املاک عملیاتی شد

استعلام برخط اموال بدهکاران و بازداشت آنی املاک عملیاتی شد