مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 11:152023-12-10حوادث

آزادسازی بیش از 60 هزار هکتار از اراضی ملی/ حریق در 89 هکتار از اراضی در هفته اخیر


فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کشور ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده اظهار کرد: طی هفته گذشته 11 فقره آتش سوزی در جنگل ها و مراتع کشور اتفاق افتاده و 89 هکتار از اراضی منابع طبیعی را درگیر خود کرده است.

- فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کشور ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده اظهار کرد: طی هفته گذشته 11 فقره آتش سوزی در جنگل ها و مراتع کشور اتفاق افتاده و 89 هکتار از اراضی منابع طبیعی را درگیر خود کرده است.

خوشبختانه حریق در جنگل های کشورسطحی بوده و بیشتر لاشبرگ ها دچار حریق شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ ملکی آهنگران با تاکید بر اینکه حفاظت اولویت دارترین وظیفه سازمان منابع طبیعی است اظهار کرد: نیروهای یگان در هفته ای که گذشت روزانه 1796 اکیپ گشت و مراقبت اعم از خودرویی، موتور سیکلت و پیاده توسط مامورین یگان حفاظت در عرصه های منابع طبیعی داشته است.

وی افزود: دوستداران و علاقه مندان طبیعت نسبت به تخریب و دست اندازی به منابع طبیعی حساس هستند به گونه ای که طی یک هفته سامانه 139 و 1504 منابع طبیعی 1243 تماس مردمی را به ثبت رسانده است.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کشور ادامه داد: یگان حفاظت برای صیانت از منابع طبیعی از هیچ تلاشی دست بر نمی دارد و تنها در یک هفته مامورین یگان حفاظت 486 فقره پرونده تخلف برای متهمان منابع طبیعی در اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی بیش از 60 هزار هکتار از اراضی ملی/ حریق در 89 هکتار از اراضی در هفته اخیر

آزادسازی بیش از 60 هزار هکتار از اراضی ملی/ حریق در 89 هکتار از اراضی در هفته اخیر