مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 13:252023-11-28سياسي

بنیادشهید: رضایت خانواده شهدا برای یکسان سازی 3 گلزار در استان تهران اخذ شد


مدیرکل بنیاد شهید شهرستان های استان تهران گفت: گلزارهای شهدای ملارد، سوهانک و سرآسیاب تا شهریور سال آینده یکسان سازی می شوند.

رضایت خانواده های شهدای این گلزارها برای اجرای این طرح گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، با وجود حاشیه ساز شدن طرح یکسان سازی گلزارهای شهدا از سال 1386 در سراسر کشور، حالا عباسعلی رضایی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران به خبرنگار خبرگزاری فارس می گوید: از میان 310 گلزار شهدای شهرستان های استان تهران، تنها گلزارهای شهدای بهشت زهرا، سوهانک، سرآسیاب و ملارد هنوز سامان نیافته اند که قرار است با رضایت خانواده های شهدا طرح یکسان سازی مزار شهدا در گلزارهای سوهانک، سرآسیاب و بی بی سکینه ملارد انجام شود.

وی در این گفت وگو وظیفه ساماندهی گلزار شهدای بی بی سکینه در ملارد را استانداری و شهرداری آن منطقه، سوهانک را بنیاد شهید تهران بزرگ و سرآسیاب در فیروزکوه را نیز بنیاد شهید و امور ایثارگران دانست و گفت: مزارهای شهدا در برخی از این گلزارها پراکنده هستند و در جای مشخصی قرار نگرفته اند؛ پس نیاز است ساماندهی شوند.

دبیر کارگروه ساماندهی گلزارهای شهدا در ادامه ضمن اعلام اینکه قرار است ذیل طرح ساماندهی، همسان سازی یا همان یکسان سازی قبور شهدا ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیادشهید: رضایت خانواده شهدا برای یکسان سازی 3 گلزار در استان تهران اخذ شد

بنیادشهید: رضایت خانواده شهدا برای یکسان سازی 3 گلزار در استان تهران اخذ شد