مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 08:302023-11-25دانش

پژوهشگران و فناوران برتر استان مرکزی تجلیل می شوند


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه اراک با بیان اینکه هفته پژوهش در استان مرکزی از 11 تا 17 آذر برگزار می شود، گفت: جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان در روز 15 آذر در دانشگاه اراک برگزار خواهد شد.

- ایسنا/مرکزی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه اراک با بیان اینکه هفته پژوهش در استان مرکزی از 11 تا 17 آذر برگزار می شود، گفت: جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان در روز 15 آذر در دانشگاه اراک برگزار خواهد شد.

حامد صفی خانی، در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در هفته پژوهش برنامه های متعددی توسط همه دستگاه ها با محوریت دبیرخانه مرکزی که دانشگاه اراک است، برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: پژوهشگران می توانند طرح های تحقیقاتی، کتاب و مقالات علمی که در یک سال گذشته انجام داده اند را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مهلت ارسال آثار از 10 تا 24 آبان ماه است و پژوهشگران جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس Reserachweek.

arak.

ac.

ir مراجعه کنند.

صفی خانی با اشاره به تشکیل 15 کارگروه و کمیته برگزاری هفته پژوهش، تصریح کرد: کارگروه علوم پایه با دبیری دانشگاه اراک، علوم پزشکی با دبیری دانشگاه علوم پزشکی، علوم ورزشی با دبیری دانشگاه اراک، علوم انسانی و هنر با دبیری دانشگاه آزاد و پیام نور، کشاورزی و منابع طبیعی با دبیری مرکز تحقیقات جهاد کشاورز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهشگران و فناوران برتر استان مرکزی تجلیل می شوند

پژوهشگران و فناوران برتر استان مرکزی تجلیل می شوند