مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 20:002023-12-06سياسي

افزایش دانش و آگاهی مردم در خصوص پدافند غیرعامل الزامی است


دادستان کل کشور در خصوص اهمیت افزایش آگاهی نسبت به پدافند غیرعامل گفت: یکی از کارهای مهمی که باید سازمان پدافند غیرعامل دنبال کند، ارتقا و افزایش آگاهی های عمومی مردم درباره کارکرد و اهمیت پدافند غیرعامل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور ظهر امروز چهارشنبه 15/ 9 / 1402  با حجت الاسلام و المسلمین موحدی دادستان کل کشور دیدار و گفت وگو کرد.

  در این دیدار که عباسی مستشار دادگاه عالی انتظامی قضات و رییس دفتر دادستان کل و تعدادی از معاونین سازمان پدافند غیرعامل حضور داشتند، حجت الاسلام و المسلمین موحدی مسئله پدافند غیرعامل را از ضروریات کشور دانست و گفت: اینکه ما در تقویم خود هفته ای را به این موضوع اختصاص داده ایم نشان دهنده اهمیت وجود این سازمان است.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری در خصوص پدافند غیرعامل گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرموده اند: پدافند غیرعامل یک اصل برای همیشه است و نباید با هیچ بهانه و توجیهی متوقف شود.

بنابراین هشتم آبان ماه سالروز فرمان مقام معظم رهبری برای تشکیل کمیته دائمی پدافند غیرعامل است و این روز در تقویم رسمی کشور نیز با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی بنام روز پدافند غیرعامل نام گذاری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش دانش و آگاهی مردم در خصوص پدافند غیرعامل الزامی است

افزایش دانش و آگاهی مردم در خصوص پدافند غیرعامل الزامی است