مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 14:352023-12-15فرهنگي

فیلم سینمایی مستقل خلبان شهید احمد کشوری در سیمرغ ساخته می شود


کارگردان سریال نام آشنای مجموعه تلویزیونی سیمرغ گفت: فیلم سینمایی مستقل امیر سرلشکر خلبان شهید احمد کشوری سال آینده در سیمرغ ساخته می شود.

- حسین قاسمی جامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران با اشاره به ساخت فیلم سینمایی زندگی نامه امیر سرلشکر خلبان شهید احمد کشوری، اظهار کرد: ساخت فیلم سینمایی مستقل شهید احمد کشوری در دستور کار قرار دارد و به زودی در شهرستان سیمرغ و کیاکلا فیلمبرداری آن آغاز می شود.

وی افزود: امیدواریم عملیات ساخت این فیلم مستقل سال آینده به پایان رسیده و برای عرضه و اکران مهیا شود.

کارگردان نام آشنای سینما و تلویزیون کشور تصریح کرد: این فیلم سینمایی با رویکرد جدید ابعاد مختلف زندگی فردی، اجتماعی و دلاورمردی امیر سرلشکر خلبان شهید احمد کشوری را به نمایش درمی آورد و سعی در آن از هنرمندان شاخص و نام آشنای کشور بهره بگیریم.

قاسمی جامی با اشاره به مراحل مختلف ساخت فیلم سینمایی مستقل، یادآور شد: هم اکنون پیگیر انتخاب تیم بازیگری قوی و اثرگذار هستیم همچنین در ایام سالروز شهادت شهید کشوری با سفر به مازندران ابعاد مختلف ساخت فیلم را بررسی کردیم.

وی متذکر شد: هنوز عنوان فیلم سینمایی انتخاب نشده است و اوایل سال آینده می خواهیم با استقرار تیم تصویر، کار فیلمبرداری را در مازندران آغاز کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم سینمایی مستقل خلبان شهید احمد کشوری در سیمرغ ساخته می شود

فیلم سینمایی مستقل خلبان شهید احمد کشوری در سیمرغ ساخته می شود