مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 17:402023-11-27سياسي

تشکیل 1080 کانون بسیج اساتید در سطح کشور


رییس سازمان بسیج اساتید کشور در دیدار با سردار رادان فرمانده انتظامی از تشکیل 1080 کانون بسیج اساتید خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمدرضا مردانی رییس سازمان بسیج اساتید کشور با همراهی جمعی از معاونین و مسئولان بسیج اساتید با حضور در ستاد فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی دیدار و گفت وگو کردند.

مردانی در این دیدار ضمن تشریح ظرفیت های سازمان بسیج اساتید کشور، تاکید کرد: در محیط دانشگاهی وضعیت نسبتا خوبی را شاهد هستیم اما در کنترل محیط پیرامونی دانشگاه ها نیروی انتظامی تاثیرگذار است و امنیت و آرامش محیط بیرونی دانشگاه مساله ای حساس و مهم است.

رییس سازمان بسیج اساتید کشور همچنین در ادامه سخنان خود از تشکیل  1080 کانون بسیج اساتید سخن گفت  و عنوان کرد: از مجموع 85 هزار  عضو هیات علمی استخدامی دانشگاه ها 31 هزار نفر عضو بسیج اساتید هستند و همچنین از 50 هزار مدرس 25 هزار نفر به عضویت شبکه بسیج اساتید درآمده اند.

مردانی همچنین 3 حوزه اصلی فعالیت بسیج اساتیدرا برشمرده و از جمله آن به فعالیت در حوزه علم و فناوری با تشکیل کارگروه های مساله محور، هدایت پایان نامه ها و برگزاری استارت آپ ها تشکیل اندیشکده های مطالعاتی تخصصی در موضوعات علمی و پژوهشی و فناورانه در مسیر تحقق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 1080 کانون بسیج اساتید در سطح کشور

تشکیل 1080 کانون بسیج اساتید در سطح کشور