مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 10:552023-12-03حوادث

ناصرخسروهای مجازی بلای جان مردم


فروش آنلاین دارو، پرونده ای است که انگار قرار نیست به این زودی ها بسته شود.

از یک سو پلیس فتا، فروشندگان اینترنتی دارو را دستگیر و محصولات شان را جمع آوری می کند و ازسوی دیگر با یک جست وجوی ساده در اینترنت یا شبکه های اجتماعی، - انواع و اقسام دارو بدون محدودیت در دسترس متقاضیان قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پلیس فتای فراجا امسال با رصد فضای مجازی موفق شده بیش از سه میلیون و 300هزار قلم دارو را در داروخانه های مجازی کشف و جمع آوری کند؛ اقلامی که به گفته سرهنگ رامین پاشایی، معاون اجتماعی پلیس فتا 45 درصد آنها در اینستاگرام، 33درصد در تلگرام و 16 درصد آنها درسایت های داخلی برای فروش عرضه شده بودند.

این ویترین های آنلاین به اندازه ای در دسترسند که کشفیات یادشده البته نمی تواند لطمه سنگینی به آنها وارد کند، چراکه وقتی یک داروخانه شناسایی و تعطیل می شود، داروخانه های دیگر مانند قارچ ازجاهای دیگرسربرمی آورند و انواع دارو ومحصولات بهداشتی رادودستی به مردم تعارف می کنند.

از روزی که مسئولان وزارت بهداشت به این داروخانه ها لقب ناصرخسروی مجازی دادند کمی بیشتر از یک سال می گذرد ولی در این مدت همان طور که ناصرخسروی حقیقی همچنان هویتش را حفظ کرده، داروخانه های اینترنتی هم به بقای خود ادامه داده اند؛ درحالی که موضع گیری های رسمی، از پلیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناصرخسروهای مجازی بلای جان مردم

ناصرخسروهای مجازی بلای جان مردم