مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 16:152023-12-11فرهنگي

برنامه های جشنواره قصه گویی اعلام شد


مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به تشریح جزییات بیست وپنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست خبری بیست وپنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی با حضور حامد علامتی مدیرعامل کانون، فرهاد فلاح معاون فرهنگی و رییس جشنواره قصه گویی، سمیه سادات ابراهیمی مدیرکل حوزه مدیرعامل و مشاور امور بانوان و خانواده، وحید خسروی رییس دبیرخانه جشنواره و اصحاب رسانه روز دوشنبه 20 آذر 1402 برگزار شد.

حامد علامتی در ابتدای این نشست، ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه، درباره بیست وپنجمین جشنواره قصه گویی بیان کرد: کانون توفیق دارد از سال های دور به این امر مهم بپردازد.

در دهه 70 نخستین جشنواره قصه گویی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز و در سال 76 این موضوع در استان گیلان برگزار شد.

از آن سال ها به بعد به 25 دوره رسیده است و با افتخار می گوییم سابقه ربع قرن را در ایران با فرهنگ قصه و قصه گویی سپری کردیم و این یک افتخار خوب و بزرگ برای کانون است.

ریشه قصه گویی در تاریخ و فرهنگ او ادامه داد: در این سال ها دوره های قصه و قصه گویی برگزار و کتاب هایی نیز در این زمینه منتشر شده است.

جلسه های نقد و بررسی و جشنواره های مختلف در استان های مختلف چرخیده است تا همه اینها باعث شود فرهنگ قصه و قصه گویی که ریشه در تاریخ و فرهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های جشنواره قصه گویی اعلام شد

برنامه های جشنواره قصه گویی اعلام شد