مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 22:152023-12-13سياسي

نظارت بر مراکز مشاوره افزایش یابد


دبیر جامعه روحانیت شیراز خواستار نظارت بیشتر سازمان بهزیستی بر مراکز مشاوره شد تا از رسالت ذاتی خود منحرف نشوند.

- ایسنا/فارس دبیر جامعه روحانیت شیراز خواستار نظارت بیشتر سازمان بهزیستی بر مراکز مشاوره شد تا از رسالت ذاتی خود منحرف نشوند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحی الدین طاهری امروز، 22 آذرماه در دیدار با مدیرکل بهزیستی فارس با بیان اینکه بهزیستی از جمله مراکزی است که به خاطر نوع مخاطب، خدمت رسانی در آن پر مشقت و دشوار است، گفت: این سختی ها در کار، باعث برکت و توفیق های بی شمار در زندگی فعالان و خدمت رسانان حوزه بهزیستی می شود و چیزی جز عشق نمی تواند زحمت های طاقت فرسای آن ها را توجیه کند.

وی افزود: در هنگام ارائه خدمت باید توجه داشت که به صورت طبیعی مددجویان بهزیستی غالباً افرادی هستند که از نظر عاطفی هم از جامعه رانده شده اند و توجهی که به یک شخص عادی می شود، نسبت به این افراد نمی شود و این خود دردی مضاعف بر مشکلات آن هاست و بر این اساس نوع رفتار و نگاه به آن ها در بهزیستی باید متفاوت باشد.

دبیر جامعه روحانیت شیراز با اشاره به اینکه وظیفه ذاتی حکومت اسلامی حمایت از ضعیفان و به ویژه معلولان و ناتوانان جامعه است، گفت: فلسفه تاسیس حکومت اسلامی این است که افراد بی پشتیبان، رانده شده و ناتوان را حمایت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر مراکز مشاوره افزایش یابد

نظارت بر مراکز مشاوره افزایش یابد