مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 10:502023-12-18اقتصادي

تخت گاز به سمت پیری


با وجود این که چند دهمین جلسات قرارگاه جمعیت کشور برگزار شده و در حالی که سال هاست درخصوص بحران سالمندی کشور هشدارهایی داده شده اما همچنان موضوع روند رو به پایین جمعیت کشور همچون کلافی سردرگم دست به دست می شود.

- در این بین حدود دو سال هم از تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گذشته ولی هنوز تاثیرات آن را روی آمار و ارقام جمعیتی کشور ندیده ایم و همچنان در سرازیری سالمندی جمعیت به سر می بریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جام جم نوشت: از سوی دیگر پس از تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت می شود گفت با اعلام برخی از شاخص های جمعیت همچون افزایش نرخ باروری در سال گذشته، کورسوی امیدی ایجاد شد اما همچنان تصویر کلان جمعیتی کشور، نشان دهنده سالخوردگی است و باید تا زمان را از دست نداده ایم، راهکارهای موجود را عملیاتی کنیم.

به همین منظور و برای بررسی بیشتر وضعیت جمعیتی کشور، سراغ صالح قاسمی، دبیر مرکز مطالعات راهبردی جمعیت کشور رفتیم تا از جزییات این مسأله بیشتر مطلع شویم.

با توجه به این که حدود دو سالی از ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت می گذرد آیا در کشور با بهبود آمارها و شاخص های جمعیتی روبه رو هستیم؟ دو سال است که قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ابلاغ شده اما از نظر من این زمان برای ارزیابی و قضاوت دقیق توفیق ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخت گاز به سمت پیری

تخت گاز به سمت پیری