مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 16:502023-11-28سياسي

در هفته پژوهش جهتگیری تحقیقاتی پژوهشگران مشخص می شود


دبیر ستاد هفته پژوهش و فناوری استان همدان با اشاره به هفته پژوهش گفت: در این هفته جهتگیری تحقیقاتی سال آینده برای پژوهشگران تعیین می شود.

- ایسنا/همدان دبیر ستاد هفته پژوهش و فناوری استان همدان با اشاره به هفته پژوهش گفت: در این هفته جهتگیری تحقیقاتی سال آینده برای پژوهشگران تعیین می شود.

دکتر حسین رضوان سه شنبه 7 آذر در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه پژوهش در هر کشوری اهمیت دارد که شاید بشود گفت آینده هر کشور به این موضوع بستگی دارد، اظهار کرد: هفته پژوهش سنبل فعالیت های پژوهشی کشور است.

وی افزود: هر کشوری که نتواند تحقیق کند و مشکلاتش را به واسطه تحقیقات حل کند به طور قطع در آینده دنیا هیچ جایی نخواهد داشت و همیشه وابسته به سایر مراکز علمی دنیا است اما هر جامعه ای که بتواند تحقیق و مشکلات خود را تحت عنوان پروژه های تحقیقاتی تعریف و حل کند در دنیا نمود با عظمتی در بین سایر جوامع خواهد داشت.

رضوان تصریح کرد: ایران با سابقه چند هزار ساله در سالیان متمادی در سده های قبل سرآمد و قطب علمی دنیا محسوب می شده اما در 300 سال گذشته با یک عقب ماندگی مواجه شده و باید خود را به جایگاه واقعی خود برساند و برای اینکه این هدف محقق شود باید بتوانند به پژوهش اهمیت بدهد و مشکلات خود را حل کند بر همین اساس تمامی مراکز علمی کشور باید در بزرگداشت پژو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در هفته پژوهش جهتگیری تحقیقاتی پژوهشگران مشخص می شود

در هفته پژوهش جهتگیری تحقیقاتی پژوهشگران مشخص می شود