مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 14:262023-12-02سياسي

اصفهان میزبان کاروان اهالی بهشت در ایام شهادت مادر سادات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمد رضایی، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان در نشست ستاد بزرگداشت مراسم تشییع شهدای گمنام، با اشاره به نامگذاری سالروز شهادت حضرت زهرا(س) به عنوان روز شهید گمنام ، اظهار داشت: هر ساله در این روز تشییع شهدای گمنام به صورت کشوری انجام می شود.

وی ادامه داد: تعداد شهدای گمنام در طول هشت سال دفاع مقدس 13 هزار شهید است که تا کنون قریب 11 هزار شهید تفحص برخی شناسایی و برخی به صورت گمنام تدفین شده اند و حدود هزار پیکر شهید قابل تفحص نیستند و چیزی در حدود هزار شهید دیگر قابل تفحص هستند.

رضایی افزود: امسال در ایام شهادت حضرت زهرا(س)، ایران اسلامی میزبان 250 شهید گمنام است که از این تعداد 12 پیکر مطهر وارد اصفهان می شود و در شهرستان های مختلف استان حضور خواهند یافت.

وی بیان داشت: برنامه فرهنگی کاروان اهالی بهشت با حضور 10 پیکر پاک شهدا در شهرستان های استان از پنجشنبه 16 آذر آغاز و تا 25 آذرماه ادامه خواهد داشت.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان افزود: همزمان 2 پیکر از شهدا در اصفهان حضور خواهند داشت و از ظهر پنجشنبه 16 آذر تا 25 آذر ماه مراسم مختلف در مدارس، مراکز دانشگاهی، مساجد، محلات و هیات مذهبی خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان میزبان کاروان اهالی بهشت در ایام شهادت مادر سادات

اصفهان میزبان کاروان اهالی بهشت در ایام شهادت مادر سادات