مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 10:502023-12-01سياسي

کنگره ملی شهدای دانشجو در هویزه برگزار می شود


جانشین سازمان بسیج دانشجویی استان خوزستان گفت: کنگره ملی شهدای دانشجوی مظلوم کربلای هویزه، روز جمعه 15 دی ماه امسال همزمان با شب شهادت این شهیدان برگزار می شود.

- علیرضا پورحسن جانشین سازمان بسیج دانشجویی استان خوزستان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: ما مدیون خون شهدا هستیم و با زنده نگه  داشتن یاد آن ها شاید بتوانیم گوشه ای از دین شان را جبران کنیم.

وی در ادامه با اشاره به نزدیک بودن سالروز شهادت سردار سرلشکر شهید سید محمدحسین علم الهدی و یارانش گفت: امسال دانشجویان بسیجی طبق سنوات گذشته پا به کار و خادم این شهدا هستند و با برنامه ریزی و دعوت از خانواده شهدای دانشجو آرمیده در یادمان هویزه تلاش می کنیم چهل و سومین کنگره ملی شهدای دانشجو را به بهترین نحو و در شأن شهدا بزرگوار برگزار کنیم.

جانشین سازمان بسیج دانشجویی استان خوزستان عنوان کرد: چهل و سومین کنگره ملی شهدای دانشجوی مظلوم کربلای هویزه، ساعت 9 شب روز جمعه 15 دی ماه امسال هم زمان با شب شهادت این شهیدان برگزار خواهد شد.

 پورحسن خاطرنشان کرد: کنگره ملی شهدای دانشجو در محل یادمان این شهدا که واقع در رزمگاه، قتلگاه و آرامگاه شهیدان عزیز هویزه برگزار می شود که دانشجویان سراسر کشور در این آیین حضور می یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره ملی شهدای دانشجو در هویزه برگزار می شود

کنگره ملی شهدای دانشجو در هویزه برگزار می شود