مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 16:552023-11-26سياسي

پدر شهید احمدی روشن: مصطفی می گفت ترورمان می کنند


رحیم احمدی روشن پدر شهید مصطفی احمدی روشن گفت: بعد از شهادت مصطفی دوستانش گفتند وقتی غنی سازی اورانیوم ما به 20 درصد رسید، مصطفی می گفت شک نکنید که یکی یکی بچه ها را ترور خواهند کرد و متأسفانه این اتفاق افتاد.

- پدر دانشمند شهید مصطفی احمدی روشن در حاشیه مراسم گرامیداشت هفته بسیج که در دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار شد در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا گفت: مصطفی تحصیلات ابتدایی و راهنمایی و دبیرستان را در مدارس همدان گذراند، یکی از نکته های حائر اهمیت این است که دوره ی دبیرستان را در مدرسه ابن سینا گذراند، این مدرسه نخبه پرور است و تعداد بسیاری از شهدای همدان برای آن دبیرستان هستند.

  رحیم احمدی روشن افزود: ما این را می دانستیم که مصطفی در سازمان انرژی اتمی ایران خدمت می کند اما از خدمات او باخبر نبودیم و بعد از شهادت مصطفی دوستانش برای ما این را شرح دادند.

وی تصریح کرد: قبل از مصطفی، تعداد بسیاری از دانشمندان هسته ای ایران را سازمان موساد ترور کرد خصوصاً بعد از شهادت علی محمدی و شهریاری و رضایی نژاد یک مقدار ما در مورد مصطفی احساس کردیم که شغلش وارد یک مرحله ی امنیتی شده است.

احمدی روشن تاکید کرد: بعد از شهادت مصطفی، دوستانش گفتند وقتی غنی سازی اورانیوم ما به 20 درصد رسید، مصطفی به ما گفت که یکی یکی بچه ها را ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدر شهید احمدی روشن: مصطفی می گفت ترورمان می کنند

پدر شهید احمدی روشن: مصطفی می گفت ترورمان می کنند