مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 15:302023-11-28اقتصادي

سیستم مبتنی بر اینترنت اشیا، بستر متصلی از دارایی ها و منابع مهم است


دبیر علمی نخستین کنفرانس ملی اینترنت اشیا گفت: با توجه به وجود منابع عظیم طبیعی و حجم وسیعی از محصولات کشاورزی و صنایع متنوع در خوزستان، پیاده سازی راهکار اینترنت اشیا به بهبود شرایط و اقتصاد استان و کشور کمک می کند.

- ایسنا/خوزستان دبیر علمی نخستین کنفرانس ملی اینترنت اشیا گفت: با توجه به وجود منابع عظیم طبیعی و حجم وسیعی از محصولات کشاورزی و صنایع متنوع در خوزستان، پیاده سازی راهکار اینترنت اشیا به بهبود شرایط و اقتصاد استان و کشور کمک می کند.

دکتر محمدجواد رشتی در نخستین کنفرانس ملی اینترنت اشیا که امروز (7 آذرماه) در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در دنیای داده محور کنونی، بسیاری از فرآیندهای صنعتی کشوری و تصمیمات ملی و سازمانی با استفاده از تحلیل های هوشمند داده های جمع آور شده انجام می شود.

سیستم مبتنی بر ماشین ها یا اینترنت اشیا، بستر متصلی از اشیای مهمی از دارایی ها و منابع مهم است که به ما اجازه پایش و کنترل وضعیت را می دهد و به این شکل بهترین تصمیم بر اساس اطلاعات، گرفته خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: به این شکل بهره وری در استفاده از منابع افزایش پیدا می کند و امنیت و رفاه نیز بهبود می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستم مبتنی بر اینترنت اشیا، بستر متصلی از دارایی ها و منابع مهم است

سیستم مبتنی بر اینترنت اشیا، بستر متصلی از دارایی ها و منابع مهم است