مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 16:152023-12-04سياسي

سردار حزنی: پاسخ کوبنده ای به آمریکا و رژیم صهیونیستی می دهیم


معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهادسازندگی و محرومیت زدایی سپاه با بیان اینکه ما اندوه دل ما را در وقت مناسب با انتقام از آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی برطرف خواهیم ساخت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سردار سید ضیاء الدین حزنی عصر امروز در آیین تقدیم 848 سری جهیزیه فاطمی به مددجویان کمیته امداد لرستان، با تسلیت ایام فاطمیه و گرامی داشت یاد و خاطره همه شهدا، اظهار کرد: به همه زوج های حاضر در جلسه تبریک گفته و سلام گرم سردار سلامی فرمانده کل سپاه و آقای بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) را به شما می رسانم.

وی خاطرنشان کرد: 20 هزار و 313 سری جهیزیه برای نخستین بار در مرقد امام رضا(ع) توسط سپاه به زوج های نیازمند اهدا شد و این اقدام تا کنون در اقصی نقاط کشور توسط سپاه های استانی ادامه دارد.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهادسازندگی و محرومیت زدایی سپاه با اشاره به پیگیری این نهاد برای راه اندازی ازدواج آسان در کشور، افزود: کاهش طلاق و تولید کالای ایرانی مهمترین برنامه های سپاه در حوزه ازدواج آسان است.

حزنی بیان داشت: با راه اندازی ازدواج آسان، کارخانجات لوازم خانگی نیز در کشور راه اندازی شد، تا ضمن تامین نیاز از طریق تولید داخل، اشتغال را در مناطق مختلف ایجاد  وی بر ازدیاد نسل و برنامه ریزی برای تحقق این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار حزنی: پاسخ کوبنده ای به آمریکا و رژیم صهیونیستی می دهیم

سردار حزنی: پاسخ کوبنده ای به آمریکا و رژیم صهیونیستی می دهیم