مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 10:002023-11-25اقتصادي

زمان بازرسی کیفیت برنج های وارداتی به حداقل رسید


زمان بازرسی و بررسی برنج های وارداتی ضمن توجه به کیفیت و رعایت ضوابط قانونی به حداقل رسید.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل استانداد هرمزگان گفت: زمان بازرسی و بررسی برنج های وارداتی ضمن توجه به کیفیت و رعایت ضوابط قانونی به حداقل رسید.

محمدسروش سهیلی راد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به نشست های برگزار شد با واردکنندگان برنج، اظهار کرد: سازمان استاندارد وظیفه بررسی کیفیت کالاهای وارداتی را بر عهده دارد و این سازمان در راستای انجام وظیفه خود در کالاهای اساسی و مصرفی اهتمام ویژه ای دارد.

وی تامین امنیت غذایی را خط قرمز سازمان استاندارد دانست و عنوان کرد: کالاهای وارداتی باید مطابق استاندارد باشند چراکه رعایت حقوق مصرف کننده از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در این راه سعی می شود با نمونه برداری، بازرسی و آزمون کالاهای اساسی به وظیفه خود عمل کنیم.

مدیرکل استاندارد هرمزگان، با اشاره به تدابیر این سازمان برای به حداقل رساندن زمان بررسی و بازرسی، تصریح کرد: کاهش زمان بررسی در دستور کار سازمان استاندارد قرار دارد اما توجه داریم که مدیریت زمان باعث کاهش کیفیت بررسی نشود، به همین جهت رعایت دقیق قوانین و همچنین حفظ سلامت جامعه یک اصل در سازمان استاندارد محسوب می شود و تمام تصمیمیات با لحاظ شدن این موضوعات اتخاذ خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان بازرسی کیفیت برنج های وارداتی به حداقل رسید

زمان بازرسی کیفیت برنج های وارداتی به حداقل رسید