مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 14:002023-12-07دانش

دانشگاه اصلی ترین کانون تحول عمیق در کشور است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو به مناسبت روز دانشجو مراسم گرامی داشت 16 آذر امروز (چهارشنبه 15 آذر) با حضور استاندار در دانشگاه آزاد اسلامی ایلام برگزار شد.

- بهرام نیا گفت: حضور فعال و نقش موثر دانشگاهیان در زمان ستمشاهی، دفاع مقدس، تسخیر لانه جاسوسی و عرصه های مختلف عیان است به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو به مناسبت روز دانشجو مراسم گرامی داشت 16 آذر امروز (چهارشنبه 15 آذر) با حضور استاندار در دانشگاه آزاد اسلامی ایلام برگزار شد.

این مراسم به همت بسیج دانشجویی با حضور مسئولین ناحیه بسیج دانشجویی، اساتید، کارکنان و دانشجویان همراه با مطالبه گری از استاندار در سالن آمفی تئاتر این دانشگاه برگزار شد.

حسن بهرام نیا استاندار ایلام ضمن گرامی داشت راه و هدف شهدا به ویژه سه شهید روز دانشجو گفت: تاریخ پرفراز و نشیب به خوبی بیانگر این است که دانشگاه یکی از اصلی ترین کانون های تحول عمیق اجتماعی، سیاسی و فرهنگی بوده و این کاملاً واضح و مبرهن است.

بهرام نیا ادامه داد: حضور فعال و نقش موثر دانشگاهیان در زمان ستمشاهی، دفاع مقدس، تسخیر لانه جاسوسی و عرصه های مختلف عیان است و 3 هزار دانشجو از سراسر کشور برای دفاع از حریم ولایت و ناموس آب و خاک به شهادت رسیدند که مشغول کسب علم و تحقیق بودند اما در تقابل جبهه حق و باطل برای دفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه اصلی ترین کانون تحول عمیق در کشور است

دانشگاه اصلی ترین کانون تحول عمیق در کشور است