مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 13:402023-12-20سياسي

حوزه علمیه باید پذیرای آزاد اندیشی باشد


تولیت آستان حضرت عبدالعظیم  حسنی (ع) در خصوص نیاز به آزاداندیشی در حوزه علمیه گفت: اتفاقا حوزه علمیه باید نسبت به جاهای دیگر آزاداندیشی بیشتری داشته باشد و نسبت به مسائل جدید زیاد مقاومت نشان ندهد.

- ایسنا/قم تولیت آستان حضرت عبدالعظیم  حسنی (ع) در خصوص نیاز به آزاداندیشی در حوزه علمیه گفت: اتفاقا حوزه علمیه باید نسبت به جاهای دیگر آزاداندیشی بیشتری داشته باشد و نسبت به مسائل جدید زیاد مقاومت نشان ندهد.

قاضی عسکر، در نهمین جشنواره پژوهشی پژوهشگاه قرآن و حدیث که پیش از ظهر 29 آذر ماه برگزار شد، اظهار کرد: اگر پژوهش نباشد در امور علمی ایستایی اتفاق می افتد، برای مثال در صنعت اگر پژوهش نباشد، صنعت گران درجا می زنند و نمی توانند خود را به کشورهای صنعتی برسانند، همچنین پژوهش می تواند راه های جدیدی رو به مردم باز کند و آن ها را به رشد و کمال برساند.

وی ادامه داد: در حوزه حج نیز نیازمند پژوهش هستیم، در خیلی از موارد بخصوص از لحاظ تاریخی اطلاعات غلط زیادی وجود دارد که باید رفع شود که خوشبختانه به لطف پژوهشگران این حوزه در حال پیشرفت در این مسیر هستیم.

قاضی عسکر با بیان نیاز به آزاداندیشی در حوزه علمیه گفت: چیزی را نباید مسلم دانست، اگر چیز جدید مطرح شد نباید سریعا نسبت به آن مقاومت نشان داده شود، اتفاقا آزاداندیشی در حوزه علمیه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه علمیه باید پذیرای آزاد اندیشی باشد

حوزه علمیه باید پذیرای آزاد اندیشی باشد