مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 09:352023-12-04ورزشي

ملی پوش دو و میدانی ناشنوایان: شغل ندارم و پدرم هزینه می کند


ملی پوش خوزستانی دو و میدانی ناشنوایان گفت: شغل ندارم و تمام هزینه ها از خرید مکمل گرفته تا خرید کفش و البسه را پدرم تامین می کند.

- ملی پوش دو و میدانی ناشنوایان: شغل ندارم و پدرم هزینه می کند ایسنا/خوزستان ملی پوش خوزستانی دو و میدانی ناشنوایان گفت: شغل ندارم و تمام هزینه ها از خرید مکمل گرفته تا خرید کفش و البسه را پدرم تامین می کند.

طارق عبیات در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: مسابقات قهرمانی ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه 2023 اخیرا در تهران برگزار شد و من توانستم در دو 200 متر مدال نقره، در دو 400 متر با مانع مدال برنز و در ماده های 4 در 100 و 4 در 400 امدادی به دو مدال برنز دست پیدا کرد.

وی در ادامه با اشاره به چگونگی علاقه مندی اش به ورزش، گفت: من ابتدا فعالیتم را با رشته ژیمناستیک آغاز کرد و بعد هم تقریبا دو سال کاراته کار کردم.

14 ساله بودم که به رشته دو و میدانی علاقه مند شدم و در المپیاد آموزشگاه های استان نیز شرکت کردم و توانستم به مدال برسم.

از آن سال به بعد در همین رشته فعالیتم را جدی تر دنبال کردم تا این که در سال 1399 به عضویت تیم ملی دو و میدانی ناشنوایان در آمدم.

این دو و میدانی کار 23 ساله خوزستانی افزود: در اولین تورنمنتی که شرکت کردم و در لهستان بود متاسفانه به مدال نرسیدم چون اولین تجربه مسابقات بین المللی من بود ولی خوشحالم که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملی پوش دو و میدانی ناشنوایان: شغل ندارم و پدرم هزینه می کند

ملی پوش دو و میدانی ناشنوایان: شغل ندارم و پدرم هزینه می کند