مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 14:152023-12-12بين الملل

مادورو: هدف ونزوئلا حل و فصل مسالمت آمیز مناقشه ارضی با گویان است


رییس جمهور ونزوئلا تاکید کرد که کاراکاس به دنبال راه حل دیپلماتیک صلح آمیز برای درگیری که «به دلیل تصمیمات غیرقانونی دولت گویان و شرکت اکسون موبیل به وجود آمده»، - رییس جمهور ونزوئلا تاکید کرد که کاراکاس به دنبال راه حل دیپلماتیک صلح آمیز برای درگیری که به دلیل تصمیمات غیرقانونی دولت گویان و شرکت اکسون موبیل به وجود آمده ، خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نیکولاس مادورو، رییس جمهور ونزوئلا از ابتکار عمل برای سازماندهی گفت وگو با رییس جمهور گویان، محمد عرفان علی، که در 14 دسامبر در ایالت جزیره ای سنت وینسنت و گرنادین ها در دریای کاراییب برگزار می شود، بسیار قدردانی کرد و گفت: من تشکیل یک نشست رو در رو با رییس جمهور گویان را یک دستاورد بزرگ برای آمریکای لاتین و دریای کاراییب می دانم.

وی افزود: ما همیشه در این مورد صحبت کرده ایم، ما این مسیر را با میل بسیار و با صدای مردم ونزوئلا دنبال می کنیم.

رییس جمهور ونزوئلا تاکید کرد که کشورش به دنبال راه حل دیپلماتیک مسالمت آمیز برای مناقشه ای است که به دلیل تصمیمات غیرقانونی دولت گویان و اکسون موبیل به وجود آمده است.

مادورو در نامه ای قدردانی خود را به رالف گونسالوز، نخست وزیر سنت وینسنت و گرنادین ها، که ریاست جامعه کشورهای آمریکای لاتین و کاراییب (CELAC) را بر عهده دارد و همراه با جامعه کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادورو: هدف ونزوئلا حل و فصل مسالمت آمیز مناقشه ارضی با گویان است

مادورو: هدف ونزوئلا حل و فصل مسالمت آمیز مناقشه ارضی با گویان است