مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 08:502023-11-27بين الملل

سیاستمدار اوکراینی: رهبری نظامی کی یف برنامه ای برای 2024 ندارد


معاون کمیته امنیتی، دفاعی و اطلاعاتی پارلمان اوکراین گفت که رهبری نظامی اوکراین مطلقا هیچ برنامه راهبردی برای ادامه جنگ کنونی با روسیه در سال 2024 ندارد.

- معاون کمیته امنیتی، دفاعی و اطلاعاتی پارلمان اوکراین گفت که رهبری نظامی اوکراین مطلقا هیچ برنامه راهبردی برای ادامه جنگ کنونی با روسیه در سال 2024 ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ماریانا بزوگلایا، معاون کمیته امنیتی، دفاعی و اطلاعاتی پارلمان اوکراین روز یکشنبه گفت که مقامات ارشد کشورش فقط می خواهند ده ها هزار تن را در هر ماه بسیج کنند، بدون اینکه درک روشنی از اینکه در درگیری کی یف با مسکو چه باید انجام شود، داشته باشند.

بزوگلایا در پستی در صفحه فیس بوک خود با اشاره به ژنرال والری زالوژنی، فرمانده ارشد نظامی اوکراین نوشت: فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین قادر به ارائه یک برنامه [استراتژیک] برای سال 2024 نبوده است.

او گفت که این ژنرال اوکراینی مطلقا هیچگونه تصور کلی از ادامه جنگ ندارد و افزود که او هیچ برنامه ای برای هر نوع جنگ، چه بزرگ و چه کوچک.

نامتقارن یا متقارن ندارد.

این نماینده ارشد پارلمان اوکراین گفت که چنین موضعی از سوی رهبری نظامی کشورش یک شکست بزرگ برای قانونگذارانی است که بودجه اوکراین را برای سال آینده برنامه ریزی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاستمدار اوکراینی: رهبری نظامی کی یف برنامه ای برای 2024 ندارد

سیاستمدار اوکراینی: رهبری نظامی کی یف برنامه ای برای 2024 ندارد