مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 20:202023-12-21سياسي

ایده تغییر از طریق نمونه های موفق کوچک ایده مناسبی در فرهنگ است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محسن دنیوی مدیر گروه سیاستگذاری و مطالعات راهبردی پژوهشکده فرهنگ و هنر در حاشیه چهارمین رویداد ملی سواد فضای مجازی گفت: - مدیر گروه سیاستگذاری و مطالعات راهبردی پژوهشکده فرهنگ و هنر گفت: با بهره گیری از ایده تغییر از طریق نمونه های موفق کوچک می توان بدون تغییرات بزرگ مثل تغییر در فرهنگ عمومی استفاده کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محسن دنیوی مدیر گروه سیاستگذاری و مطالعات راهبردی پژوهشکده فرهنگ و هنر در حاشیه چهارمین رویداد ملی سواد فضای مجازی گفت: ایده ایجاد تغییر از طریق خلق نمونه های موفق کوچک ایده ای است که می توان از آن در هر عرصه ای در زمینه مسائل اجتماعی بهره گرفت.

وی افزود: ایده ایجاد تغییر از طریق خلق نمونه های موفق کوچک به کنش گران اجتماعی کمک می کند تا بتوانند تغییرات بزرگ و دامنه داری از طریق همان نمونه های موفق کوچک ایجاد کنند.

مدیر گروه سیاستگذاری و مطالعات راهبردی پژوهشکده فرهنگ و هنر به دیگر کاربردهای ایده ایجاد تغییر از طریق خلق نمونه های موفق کوچک اشاره کرد و افزود: در حوزه فضای مجازی، سواد رسانه و اخبار باز هم این ایده پاسخگو خواهد بود.

وی افزود: از طریق کشف و شناسایی نمونه های موفق کوچکی که توانسته اند در زمینه اخبار جعلی موفق باشند، می توان جامعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایده تغییر از طریق نمونه های موفق کوچک ایده مناسبی در فرهنگ است

ایده تغییر از طریق نمونه های موفق کوچک ایده مناسبی در فرهنگ است