مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 16:452023-12-19اجتماعي

مدارس و دانشگاه ها دو کانون هدف پیشگیری از مصرف موادمخدر و روان گردان ها


مدیرکل فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: پیشگیری از اعتیاد به راه حل نیاز دارد، افق پیشگیری باید ایجاد تنفر عمومی نسبت به موادمخدر و روان گردان ها باشد.

- مدیرکل فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: پیشگیری از اعتیاد به راه حل نیاز دارد، افق پیشگیری باید ایجاد تنفر عمومی نسبت به موادمخدر و روان گردان ها باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدهادی عسکری در افتتاحیه دوره آموزشی فرزندپروری نوجوان که در مرکز بهداشت شهرستان قم برگزار شد گفت: اعتیاد یک مسئله اجتماعی و یک پدیده پیچیده و چند وجهی است که حلقه وصل و تقارن مسائلی همچون جرم، جنایت و تهدید کننده نهاد خانواده است و متأسفانه به دلیل ماهیت پیچیده هیبریدی که دارد یک دستگاه به تنهایی نمی تواند بر این معظل خانمانسوز غلبه کند و ضرورت دارد بر اساس آیین کار و میثاق مشترک، در مبارزه همه جانبه با موادمخدر و روان گردان ها ظرفیت تمام دستگاه ها در کنار یکدیگر قرار گیرد.

گفت: در حوزه مبارزه با موادمخدر و روان گردان ها به تقویت حضور اجتماعی و انسجام بخشیدن به نقش آفرینی مردم در میدان و حمایت از هسته های مردمی فعال نیاز داریم.

با توجه به خصوصیات و ویژگی های منحصر به فرد محیط های آموزشی از جمله مدارس و دانشگاه ها، انتظار می رود مدارس و دانشگاه ها به عنوان دو کانون هدف و عناص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس و دانشگاه ها دو کانون هدف پیشگیری از مصرف موادمخدر و روان گردان ها

مدارس و دانشگاه ها دو کانون هدف پیشگیری از مصرف موادمخدر و روان گردان ها