مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 13:152023-12-04اقتصادي

موانع تولید صادرات محور را کاهش خواهیم داد


معاون وزیر صمت و رییس هیئت عامل سازمان ایمیدرو، با اشاره به تاکیدات وزیر مبنی بر تقویت تولیدات صادرات محور، گفت: ازاین رو موانع پیش رو و دغدغه های تولیدکنندگان خصوصاً تولیدکنندگان حوزه فولاد را کاهش خواهیم داد.

- ایسنا/هرمزگان معاون وزیر صمت و رییس هیئت عامل سازمان ایمیدرو، با اشاره به تاکیدات وزیر مبنی بر تقویت تولیدات صادرات محور، گفت: ازاین رو موانع پیش رو و دغدغه های تولیدکنندگان خصوصاً تولیدکنندگان حوزه فولاد را کاهش خواهیم داد.

محمدرضا موثق نیا امروز (سیزدهم آذرماه)، با حضور در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس و دیدار با مدیران این مجموعه و مدیران عامل شرکت های مستقر، اظهار کرد: بازدید امروز، بازدیدی کوتاه و اجمالی بود و امیدوارم در سفرهای بعدی به صورت تخصصی تر موضوعات موردبحث و موشکافی قرار گیرد.

وی افزود: تأکید وزیر صمت بر تولید صادرات محور است؛ ازاین رو موانع پیش رو و دغدغه های تولیدکنندگان خصوصاً تولیدکنندگان حوزه فولاد را در راستای مرتفع سازی هر چه سریع تر آن به وزیر منعکس خواهیم کرد.

رییس هیئت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، اشتغال زایی 14 هزار نفری در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس را از نقاط قوت این منطقه خواند و اضافه کرد: این حجم از اشتغالزایی نشان از خدمات ارزنده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانع تولید صادرات محور را کاهش خواهیم داد

موانع تولید صادرات محور را کاهش خواهیم داد