مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 17:502023-12-05فرهنگي

احداث 430 سالن سینما در کشور تا پایان دولت سیزدهم


430 سالن سینما تا پایان دولت سیزدهم به سالن های کشور افزوده خواهد شد و حمایت از فیلمسازان شهرستان ها نیز در دستور کار است.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس سازمان سینمایی کشور گفت: 430 سالن سینما تا پایان دولت سیزدهم به سالن های کشور افزوده خواهد شد و حمایت از فیلمسازان شهرستان ها نیز در دستور کار است.

محمد خزاعی، امروز، سه شنبه 14 آذر در جلسه هم اندیشی درباره نیازهای فرهنگی، هنری شهرستان طبس افزود: زمان آغاز دولت سیزدهم 570 سالن سینمایی در ایران داشتیم که در 40 سال عمر انقلاب ساخته شده بود و دچار عقب ماندگی عجیبی بودیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه از لحاظ رتبه بندی سینما مقام 12 دنیا را داریم گفت: نسبت به کشورهایی که صاحب صنعت سینمایی نیستند حتی عقب افتادگی هایی در حوزه زیرساخت داشتیم اما 234 سالن سینما طی 2 سال گذشته در کشور افتتاح شد و امیدواریم تا پایان دولت سیزدهم به تعداد هدف گذاری شده برسیم.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: در دولت سیزدهم علیرغم فضاسازی های تبلیغاتی که در کشور ایجاد می شود اتفاقات بسیار خوبی در حال شکل گیری است.

وی گفت: مشکل اساسی ما مشکل اقتصاد است که سبب شده فعالیت های اساسی عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و حتی روابط بین الملل تحت الشعاع قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 430 سالن سینما در کشور تا پایان دولت سیزدهم

احداث 430 سالن سینما در کشور تا پایان دولت سیزدهم