مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 11:152023-12-08سياسي

مهلت ثبت نام در رویداد جذب سرمایه برای استارت آپ ‎های حوزه «سلامت دیجیتال و انرژی»


آخرین مهلت ثبت نام در رویداد دوشنبه های استارت آپی و تیک آف به منظور جذب سرمایه برای استارت آپ ‎ها در حوزه «سلامت دیجیتال و انرژی» اعلام شد.

- مهلت ثبت نام در رویداد جذب سرمایه برای استارت آپ ‎های حوزه سلامت دیجیتال و انرژی آخرین مهلت ثبت نام در رویداد دوشنبه های استارت آپی و تیک آف به منظور جذب سرمایه برای استارت آپ ‎ها در حوزه سلامت دیجیتال و انرژی اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رویداد دوشنبه های استارت آپی و تیک آف به همت صندوق نوآوری و شکوفایی و با همکاری صندوق پژوهش و فناوری وستا و مرکز نوآوری و تحول دیجیتال اتاق بازرگانی تهران برگزار می شود.

هدف از برگزاری این رویداد که در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار خواهد شد، جذب سرمایه برای استارت آپ ‎ها در حوزه سلامت دیجیتال و انرژی است.

شرکت ها، تیم ها و استارت آپ های مایل به جذب سرمایه، فایل های پیچ دک (Pitch Deck) خود را حداکثر تا روز جمعه 15 دی ماه 1402 ارسال کنند.

سرمایه گذاران علاقه مند به سرمایه گذاری در تیم های مستعد رشد و خوش آتیه نیز تا تاریخ اعلام شده، در سایت این رویداد ثبت نام کنند.

به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02191034203 تماس بگیرند و برای ثبت نام به لینک https://service.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ثبت نام در رویداد جذب سرمایه برای استارت آپ ‎های حوزه «سلامت دیجیتال و انرژی»

مهلت ثبت نام در رویداد جذب سرمایه برای استارت آپ ‎های حوزه «سلامت دیجیتال و انرژی»