مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 10:202023-12-19سياسي

اولین مهرواره قصه گویی «یک قصه دو قلو» در یزد برگزار می شود


اولین مهرواره استانی قصه گویی با عنوان «یک قصه دو قلو» با موضوع خانواده و جوانی جمعیت در یزد برگزار می شود.

- اولین مهرواره قصه گویی یک قصه دو قلو در یزد برگزار می شود ایسنا/یزد اولین مهرواره استانی قصه گویی با عنوان یک قصه دو قلو با موضوع خانواده و جوانی جمعیت در یزد برگزار می شود.

سکینه قیصری دبیر اجرایی این مهرواره، گفت: بی شک جهان تعلیم و تربیت همیشه مدیون قصه و قصه گویی بوده و خواهد ماند چرا که بیان حقایق و معارف این جهان در لباس روایت، شیرین ترین و ماندگارترین روش جهت درک حقایق مورد نظر است.

وی با بیان این که مذهب به عنوان یک دستورالعمل تجربه شده توسط اهل معنا، می تواند به ارتباط انسان با خود، خدا و جهان کمک شایانی کند، افزود: هنر قصه گویی به عنوان یک ابزار موثر در انتقال این مهم می بایست مورد توجه قرار بگیرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: اولین مهرواره قصه گویی یک قصه دو قلو نیز بر آن است تا توجه به باز آفرینی و بازنویسی از قصه های صاحب نام را برانگیخته کند و بر این محور ضرورت تنوع در متون روایی برای قصه گویی را یادآور شود.

وی افزود: بخش های مهرواره شامل قصه گویان 4 تا 6 سال (90 ثانیه ای)، قصه گویان 7 تا 12 سال (90 ثانیه ای، پنج دقیقه ای و قصه گویی بلند صحنه ای)، قصه گویان 13 سال به بالا (90 ثانیه ای، پنج دقیقه ای، قصه گویی بلند صحنه ای، پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین مهرواره قصه گویی «یک قصه دو قلو» در یزد برگزار می شود

اولین مهرواره قصه گویی «یک قصه دو قلو» در یزد برگزار می شود