مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 10:402023-11-26اقتصادي

تکمیل پروژه های درمانی اردکان تا سه ماه آینده


معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت از تکمیل پروژه طرح توسعه، بخش دیالیز و فاز دو اورژانس بیمارستان ضیایی اردکان تا سه ماه آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردکان، توسعه خدمات بهداشتی و درمانی از جمله مهمترین دغدغه و مطالبه جدی مردم شهرستان اردکان است که علی رغم داشتن ظرفیت متعدد معادن و صنایع در این شهرستان همچنان بر زمین مانده است.

بهروز رحیمی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، شب گذشته در جریان سفر خود به استان یزد با حضور در اردکان از طرح های در دستور کار وزارت بهداشت در این شهرستان بازدید و اظهار کرد: مشارکت خیرین حوزه سلامت در اردکان مثال زدنی است و این مهمترین نقطه قوت این شهرستان در حوزه بهداشت و درمان است.

وی افزود: با راه اندازی طرح های توسعه در دستور کار 160 تخت بستری بیمارستانی به مرکز درمانی اردکان اضافه می شود و این مهم نوید بخش تقویت زیرساخت های بهداشتی و درمانی در این شهرستان است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت راه اندازی بخش دیالیز را از جمله اقدامات در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان اردکان دانست و گفت: راه اندازی فاز 2 اورژانس یکی دیگر از الزامات اجرایی برای تقویت زیرساخت های اجرایی حوزه سلامت در اردکان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه های درمانی اردکان تا سه ماه آینده

تکمیل پروژه های درمانی اردکان تا سه ماه آینده