مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 09:552023-12-12اجتماعي

آمادگی 31 راهدارخانه ثابت و سیار در کردستان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: طرح راهداری زمستانه امسال از 18 آذرماه شروع شده و تا 20 فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.

- ایسنا/کردستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: طرح راهداری زمستانه امسال از 18 آذرماه شروع شده و تا 20 فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.

فرزاد حسنی، در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: هر ساله با نزدیک شدن به فصل بارش ها، راهداری خدمت رسانی را در قالب طرح زمستانه با همکاری دستگاه های مختلف در سطح جاده ها انجام می دهد.

وی افزود: طرح راهداری زمستانه امسال نیز از 18 آذرماه جاری شروع شده و تا 20 فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان، راهداران در قالب طرح های مختلف زمستانه، نوروزی و تابستانی بیش از 8 هزار و 500 کیلومتر از راه های استان شامل یک هزار و 900 کیلومتر در محورهای بین شهری و 6 هزار و 600 کیلومتر در راه روستایی را زیرپوشش قرار می دهند.

حسنی، با بیان اینکه جاده های بین شهری و راه های روستایی کردستان دارای 104 گردنه برف گیر است، عنوان کرد: در قالب اجرای طرح راهداری زمستانه 240 دستگاه ماشین آلات شامل 98 دستگاه ماشین آلات سنگین، 97 دستگاه نیمه سنگین و 33 دستگاه سبک عملیات برفروبی و روان سازی جاده ها فعالیت خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی 31 راهدارخانه ثابت و سیار در کردستان

آمادگی 31 راهدارخانه ثابت و سیار در کردستان