مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 20:252023-12-09ورزشي

بازدید رایگان افراد دارای معلولیت از برج میلاد


افراد دارای معلولیت و یک نفر از اعضای خانواده های آنان می توانند روزهای 18 و 19 آذرماه 1402 به صورت رایگان از برج میلاد بازدید کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، علیرضا نادعلی نایب ریس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در آیین اختتامیه دومین رویداد بازی های نشاط آور افراد دارای معلولیت که با عنوان برنده شو در مجتمع نمایشگاهی برج میلاد برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: موضوعات مرتبط با افراد دارای معلولیت در جامعه باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

بسیاری از خانواده هایی که فرزند دارای معلولیت دارند در رنج و زحمت هستند و وظیفه داریم با توجه بیشتر به این حوزه، چالش های پیش روی خانواده های دارای فرزند معلول را به حداقل رساند.

وی با ارزیابی اقدامات انجام شده ازسوی شهرداری تهران برای تحقق این هدف گفت: در ادوار گذشته شهرداری اقدامات ارزشمندی در حوزه مناسب سازی انجام شده است اما، در 2سال اخیر اقدامات ارزنده ای درتکمیل کردن فعالیت های گذشته انجام شده است که این اقدامات در خور تحسین است.

نادعلی توضیح داد: اداره کل سلامت شهرداری تهران با برقراری ارتباط با ارگان ها و سازمان های بیرون از شهرداری از جمله بهزیستی و وزارت ورزش و جوانان توانسته است هم افزایی بیشتری را برای ارایه خدمت به افراد دارای معلولیت ایجاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید رایگان افراد دارای معلولیت از برج میلاد

بازدید رایگان افراد دارای معلولیت از برج میلاد