مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 15:202023-11-27سياسي

لزوم گسترده تر کردن دایره بسیج با استفاده از روش های ابتکاری


نماینده ولی فقیه در استان سمنان افزایش تعداد بسیجیان را امری ضروری دانست و گفت: باید دایره بسیجیان را با استفاده از روش های ابتکاری و جدید وسیع و چهره های جدید را به بسیج اضافه کنیم.

- ایسنا/سمنان نماینده ولی فقیه در استان سمنان افزایش تعداد بسیجیان را امری ضروری دانست و گفت: باید دایره بسیجیان را با استفاده از روش های ابتکاری و جدید وسیع و چهره های جدید را به بسیج اضافه کنیم.

  حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان امروز (دوشنبه، ششم آذر ماه) در نشست با مسؤولان هیأت های اندیشه ورز اقشار بسیج با گرامیداشت فرا رسیدن سالروز تاسیس بسیج و تسلیت ایام فاطمیه، اظهار کرد: بسیج در تمام مقاطع و دوران های انقلاب اسلامی در صحنه حاضر بوده و نقش خود را به بهترین وجه ایفا کرده است.

وی تشکیل بسیج را یکی از ابتکارهای ماندگار حضرت امام خمینی (ره) دانست و گفت: بسیج در دفاع مقدس، حوادث طبیعی، دوران کرونا و جنگ نرم نقش آفرین بوده است.

او با بیان اینکه تفکر بسیجی همان تفکر ناب دینی و الهی است که در زمان های مختلف هدایتگر بوده است، اظهار کرد: خداوند متعال در آیه 14 سوره مبارکه صف می فرماید یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا کُونُوا أَنْصَارَ اللَّهِ کَمَا قَالَ عِیسَی ابْنُ مَرْیَمَ لِلْحَوَارِیِّینَ مَنْ أ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم گسترده تر کردن دایره بسیج با استفاده از روش های ابتکاری

لزوم گسترده تر کردن دایره بسیج با استفاده از روش های ابتکاری